Visitem l’Hort del Puig

Divendres passat, la classe dels Dracs d’I5 i la classe dels Mòbils de 3r varen realitzar una visita conjunta a una explotació agrícola ecològica: l’Hort del Puig, situat a Castellbell i el Vilar.

Aquesta sortida s’emmarca dins el Programa de la fruita, hortalisses i llet que promou la Generalitat per tal de fomentar hàbits d’alimentació saludables així com la importància del consum de proximitat entre l’alumnat.

Durant la sortida, els infants d’I5 van poder posar a la pràctica els seus coneixements referents a l’alimentació saludable, que actualment estan desenvolupant en l’UDI Mou el cos! Per altra banda, l’alumnat de 3r va poder demostrar tot el que sap de l’hort ecològic i els seus beneficis. Durant la visita, van poder tastar i saborejar alguns productes de proximitat.

Tot seguit, si cliqueu a la imatge, podreu visualitzar un vídeo de la jornada.