CARTES DE COMIAT I D’AGRAÏMENT

Dijous passat, els alumnes de 4t van finalitzar les seves sessions d’hort. Ha arribat el moment, després d’un any sencer treballant la terra i fent d’agricultors, de deixar pas als companys de 3r perquè s’encarreguin i tinguin cura d’aquest espai de l’escola.

Per tal de prendre consciència de tot el que han après durant aquest temps, els alumnes van reflexionar sobre les emocions viscudes i els aprenentatges adquirits durant les seves vivències a l’hort. A més a més, per tal d’acomiadar-se d’en David, l’avi que ens ajuda amb les tasques de l’hort, els infants van aprendre a escriure cartes d’agraïment.

Primer, de manera conjunta, vam parlar de l’objectiu d’aquest text, vam pautar la seva estructura i vam veure algun exemples. A més a més, amb el suport d’una base d’orientació, els infants, de manera individual, van poder prendre consciència del seu procés per tal d’anar rectificant i millorant el seu text fins a aconseguir l’escrit definitiu. El resultat van ser unes cartes molt boniques i plenes d’emoció, on van poder abocar-hi algunes de les idees que prèviament havien reflexionat sobre la seva experiència i, sobretot, donar les gràcies al David per la seva paciència i dedicació.