Reflexionem sobre el que fem

L’alumnat de 4t segueix treballant molt i de valent per tal de cuidar l’hort de l’escola. Segons l’època de l’any, els toca fer una tasca o una altra: regar, remoure la terra, plantar, treure males herbes…

A més a més del treball directe i vivencial que fan en aquest espai, quan iniciem o acabem les sessions, també parlem i reflexionem sobre el treball que realitzen per fer-los conscients de tot allò que van observant i aprenent de l’experiència viscuda cada setmana.  Tot seguit, us deixem algunes de les reflexions i dibuixos que han fet sobre les tasques de l’hort que ells consideren més importants:

• Tenir cura de les plantes i regar-les perquè no es panseixin.
  • Remoure la terra per preparar el terreny i, després, poder plantar el que vulguem.
  • Regar les plantes perquè necessiten aigua per créixer i si no es moren.
  • Posar cafè a les plantes perquè creixin més ràpid.
  • Treure les males herbes per a poder veure el que hem de collir.
  • Agafar la collita perquè ens la puguem endur a casa.