EXPOSICIÓ ITINERANT “EL JARDÍ DE LA JOANINA”

El Projecte “El jardí de la Joanina” preten vàries coses entre elles permetre als infants i dotar-los de capacitat crìtica per pensar i crear espais millors, espais ajardinats, espais on poder contemplar la natura i gaudir de la seva cura, espais que permetin un lloc de trobada per la comunitat d’infants per poder dialogar sobre temes diversos i en els quals se’ls permeti participar , donar el seu punt de vista, se’ls permeti mostrar el seu pensament amb llibertat.
Hi ha moltes escoles arrau del mon, a Hispanoamèrica (Mèxic, Brasil…), a Espanya(Madrid, Almeria, Galícia), també a Catalunya que ja s’han posat en marxa i han començat a donar-li vida a petits projectes. Algunes escoles ja porten temps amb aquest Projecte i ho tenen molt ben muntat i consolidat i d’altres han començat a fer petites coses i d’altres ho estàn iniciant, com és el cas de la nostra escola.
Ja tenim des del dia 19 de març l’exposició itinerant dels pósters del jardíd ela Joanina,  situada a la rampa del pavelló d’Infantil.

Al nostre centre volem crear un espai de jardí al pati d’Educació Infantil i desitgem sigui una realitat, una realitat on tothom pugui participar: alumnes, famílies, docents…

Durant el mes de febrer i també algunes sessions del mes de març, hem dedicat varies sessions de Filosofia amb els alumnes d’Educació Infantil a crear diferents decoracions per poder acompanyar el dia de l’exposició i així fer un espai més acollidor. Els elements que hem creat estàn relacionats amb la Marieta Joanina, personatge conductor i motivador del Projecte i també alguns dels seus amics que l’acompanyen en les seves històries i que els nens i nenes de l’escola ja coneixen.
Podeu visitar l’exposició fins el dia 9 d’abril i deprés la recollirem i viatjarà fins a una altra escola.

Esperem us agradi!

cliqueu aqui per visionar les fotos de la visita