CONEIXEM LA FLORA DE L’ENTORN NATURAL DE LES ROQUES BLAVES

El dia 9 de març, els nens i les nenes de 3r van fer una llarga caminada fins més enllà de l’esplanada de Can Roca per observar la flora de l’entorn de les Roques Blaves i, així, conèixer un altre aspecte important d’aquest espai natural que l’escola té apadrinat gràcies al Projecte “Apadrinem el nostre patrimoni”.

Amb el suport de la tècnica de medi ambient de l’Ajuntament d’Esparreguera que guiava la sortida, en petits grups, els alumnes van haver d’observar i analitzar diferents plantes: com eren les fulles, la tija, quina alçada tenien les plantes, etc. i d’aquesta manera poder identificar-les amb l’ajuda d’un dossier de fotografies. A més a més, els nens i les nenes van voler col·laborar per tenir cura del medi ambient fent recollida de deixalles que es trobaven pel camí, van omplir més de cinc bosses de brossa!

Va ser una experiència molt positiva ja que, a part de gaudir de la natura i tenir les seves estones lliures per jugar, van poder posar a la pràctica els coneixements sobre plantes i sobre els ecosistemes que havien treballat a la UDI “La Tierra está enferma”.

Les tutores de 3r amb la col·laboració d’en Kai-Xin Li i en Marc Nuñez