Els alumnes de 4t visiten la Granja-escola de Santa Maria de Palautordera.

El passat dimarts dia 22 de novembre les alumnes i els alumnes de 4rt de primària vam visitar la Granja Escola de Santa Maria de Palautordera on vam realitzar diferents activitats en grup per fomentar l’educació emocional de l’alumnat. Al llarg de les tres activitats que vam realitzar, l’alumnat va haver de desenvolupar estratègies per aprendre a cooperar i així treballar millor en equip, posant de manifest aspectes com l’escolta activa dels companys i companyes, l’empatia, el respecte i la confiança en un mateix i en l’altre.

Va ser un dia diferent i molt divertit per a tots i totes, on ens vam deixar sorprendre per les diferents propostes presentades i vam poder veure com quan treballem individualment anem més ràpid, però quan treballem en equip, arribem més lluny!