Sessio d’orientació a les famílies amb Reyes Font

El passat dijous dia 30 es va realitzar la sessió d’orientació per a les famílies amb l’assessora Reyes Font, des de la comprensió que ofereix donar una mirada sistèmica a allò que succeeix, per atendre totes les dimensions de l’ésser humà per poder crear contexts de benestar.

Al llard d’aquest curs la Reyes  ens està acompanyant en aquest procés de fusió tant a l’Equip Directiu com al professorat aportant la seva mirada curosa i respectuosa que cal prioritzar en aquest nou repte cap a l’Escola Nova.

Per nosaltres també era vital oferir aquesta sessió  per a famílies, per crear un espai de confiança on poder compartir i orientar l’acompanyament dels vostres fills i filles en aquest procés de fusió. Una sessió que es va dur a terme amb la presència de les famílies de l’Escola Las Seguidilles i L’Escola La Sardana.

Conversant al voltant de tots aquests sentiments i paraules amb l’objectiu de viure els canvis com una oportunitat!