Estima’t l’hort ja té el seu hotel d’insectes.

Amb motiu de la Setmana Bio hem col·locat al nostre hort un hotel d’insectes amb la participació d’alguns alumnes de l’escola i un pare del centre que ens va orientar i facilitar tot el material necessari.

D’altra banda els alumnes de P5 de la classe de les marietes han rebut una carta amb un plànol  i  tindran el repte d’investigar per què ha aparegut aquest hotel a l’hort i quins són els seus beneficis .A més a més sembla ser que els hi ha arribat un regalet!

1. Laura

Amb quina curiositat i entusiasme ho viuen tot. Ha estat una investigació per ells molt interesant i em dedicat molt temps per anar descobrint coses noves, Héctor volia investigar a totes hores…;))