Els alumnes de Cicle Mitjà visiten l’hort comunitari de Badia.

Ahir els nostres alumnes de Cicle Mitjà han visitat  l’hort comunitari de Badia per conèixer de ben a prop un projecte molt interessant de la nostra població.Una parcel·la col·lectiva  on interactuen persones de diferents edats i generacions de manera voluntària i amb un objectiu en comú.

L’hort comunitari és un espai de sensibilització i promoció de la sostenibilitat on es proposa tornar a connectar amb la natura, aprendre a treballar respectant el seu temps, treballant col·lectivament i alhora promovent una societat activa i solidària.

La collita, fruit del treball dels voluntaris, una part es destina a l’autoconsum i una altra es reparteix a la botiga social  l’Olivera a beneficiaris d’ajudes alimentàries. D’aquesta manera les persones beneficiàries reben productes ecològics i de proximitat.

Sens dubte un projecte solidari obert a la participació de  tothom i que compta amb l’orientació d’una persona de l’Ajuntament  que el coordina, l’Aleix Dufour.

Si voleu participar sereu benvinguts i benvingudes!