Els alumnes de Cicle Mitjà “Guanyem un estiu lector”

Des de la l’escola La Sardana amb col·laboració amb el programa LECXIT (Lectura per l’èxit educatiu) us fem arribar aquesta proposta tant interessant  “GUANYEM UN ESTIU LECTOR” .

Aquest projecte està destinat als alumnes de 3r i 4t i aquest divendres els vostres fills i filles arribaran a casa  amb el seu KIT LECTOR

S’acosta l’estiu, un període llarg de vacances, que suposa, per a molts infants, una aturada en el procés de lectura fins a la tornada a l’escola. Aquesta es pot traduir en pèrdua del ritme d’aprenentatges i l’increment de les desigualtats educatives. La promoció de la lectura és una resposta eficaç per garantir un inici de curs amb majors garanties d’èxit.

Des del projecte LECXIT ens proposem enriquir l’estiu amb orientacions i activitats de lectura. Aquí trobareu tota la informació!

D’altra banda, us fem arribar les següents recomanacions per a les famílies per promoure l’hàbit i el gust per la lectura en els vostres fills i filles:

Esperem la vostra participació!!!

Sí t’engresques a llegir ens hauràs d’enviar alguna fotografia al correu de l’escola  a8028941@xtec.cat (Escola la Sardana)

Nosaltres ens encarregarem de publicar totes les vostres fotografies!

I si al setembre ens retorneu el vostre CARNET LECTOR et farem entrega d’un diploma