Els alumnes de 5è fem slime.

Actualment els alumnes de 5è estem treballant el tema de la matèria, una paraula que d’inici ens semblava molt desconeguda i què pensàvem que no en sabíem res.

Ara hem descobert que és un tema molt interesant i que ens ha donat peu a fer moltes activitats experimentals. La més engrescadora i divertida de totes ha estat elaborar per equips el nostre slime.

Hem comprovat que per poder realitzar una matèria sovint és necessiten unes instruccions clares, precises i detallades on consti el material que necessitem i el procediment que hem de seguir.

Hem tingut de tot, grups que se n’han ensortit, d’altres que ho han aconseguit in extremis i fins i tot equips on el resultat no ha estat l’esperat i s’han quedat sense i no gaire satisfets. En tot cas, també ens ha servit per descobrir que de tot se n’apren!