Els alumnes de 1r hem gaudit de la piscina

Aquest curs, els alumnes de 1r de les escoles hem pogut gaudir d’una experiència esportiva i aquàtica. Una manera diferent de realitzar educació física!

L’activitat de piscina es realitza al Poliesportiu de Badia del Vallès  i està inclosa en el “Programa de Natació Escolar” que té com a finalitat establir una interrelació permanent, amb l’àrea d’Educació Física, per tal d’assolir els objectius establerts en el Projecte Curricular del Centre.

L’objectiu principal és facilitar que l’alumnat visqui experiències noves que li proporcionin la base psicomotriu tant pel seu desenvolupament integral, com per jugar, divertir-se i dominar el medi amb seguretat i sense pors.

El Programa de Natació Escolar s’ha realitzat a 1r de primària durant tot el curs i una sessió setmanal de 50′ !

A continuació podeu veure tot el què han après!!