Estima’t l’hort i l’hortimecres són presentats a ESenRED

El passat 4,5 i 6 de juliol l’escola la Sardana va ser convidada a presentar algunes de les seves bones practiques com a escola sostenible al II Simposi d’Educació ambiental realitzat a Valsaín (Segovia).
El projecte Estima’t l’hort va ser la seva proposta ja que s’ha estrenat aquest curs amb una nova mirada respecte als horts que ha estat molt ben acollida per tota la comunitat educativa.
És molt gratificant veure com a nivell estatal hi ha un gran moviment en el món educatiu per incloure l’educació ambiental en els projectes d’escola i fer d’això un tret d’identitat dels centres.
Més de 70 professors d’educació primària i secundària vinguts de moltes comunitats autònomes vam poder compartir, intercanviar i debatre sobre aspectes vinculats amb la sostenibilitat.
Persones molt motivades i il•lusionades per seguir progressant en aquest àmbit, per seguir en un procés d’aprenentatge vital i per fer xarxa, persones al cap i a la fi que t’encomanen el seu entusiasme i la seva empenta.
Sens dubte , una bonica experiència on vaig tornar amb una idea molt clara:

No podem entendre l’educació ambiental desvinculada de l’educació emocional.

Cari Lozano