Els escacs amplien la seva oferta!

Aquest curs escolar  el Club d’Escacs i Cultura Badia, amb el suport de la Fundació Oreneta, amplien la seva proposta per incentivar i promoure els escacs a les escoles.

Els escacs és un magnífic entrenament mental, ja que potencia en els nens multitud d’habilitats relacionades amb les matemàtiques, la lectura, la capacitat de concentració o la creativitat. Estan considerats com a joc, esport i una eina pedagògica de gran utilitat! Per aquest motiu aquest mes d’octubre hem iniciat les classes d’ escacs a l’horari lectiu per als alumnes de P5 i 1r.

Aquest curs, també aprofitem cada dilluns, dimarts i dijous a l’hora del pati per oferir la possibilitat de jugar a escacs als nostres alumnes de primària. Allà es troben nens i nenes de totes les edats que assisteixen voluntàriament a passar una bona estona.

D’altra banda, recordeu que disposeu dels TALLERS D’ESCACS EXTRAESCOLARS de dilluns a divendres, en horari de 16.30 a 18.00 hores, al llarg de tot el curs escolar. El punt de trobada serà en el tauler gegant d’escacs pintat a terra, en el porxo de les escoles de La Sardana i La Jota. Tots els tallers seran gratuïts per als alumnes de les escoles!

Enllaç per a la inscripció