Creant noves oportunitats al nostre pati.

Aquest dissabte hem realitzat la II Jornada de patis.

Famílies i escola treballant per un rept comú! Creant espais al nostre pati que generin noves oportunitats per als nostres infants, perquè gaudir i aprendre poden anar de la mà.

Gràcies a totes les persones que heu assistit, pares, mares, nens, nenes i mestres que amb la vostra empenta feu que aquestes jornades siguin una festa.

1. Georgina Amela

I a nosaltres ens encanta que vingueu amb la il·lusió, l’alegria i les ganes amb les que venir a fer de l’escola un lloc millor on viure. Sense vosaltres aquest projecte no seria possible. Moltíssimes gràcies. Una abraçada.