Jocs florals al Cicle Inicial

Com cada any, per la Diada de Sant Jordi, celebrem els Jocs Florals amb els alumnes de primària de l’escola. Les nenes i nens del Cicle Inicial han escrit una frase o un rodolí relacionat amb l’Univers, i també han fet un dibuix que el representa.

Ha estat molt difícil escollir els dos guanyadors per cada classe, però aquí teniu les fotos! El Leo no va poder venir, però també ha estat un dels afortunats a la classe dels óssos polars.

De la mostra literària de Badia del Vallès, han guanyat l’Àlex de 1B i l’Emma de 2A.

Moltes felicitats a tothom!