Els alumnes de 4t visiten el Poble Espanyol

Aquest segon trimestre els alumnes de 4t estan parlant dels oficis. Per aquest motiu, vam voler visitar aquest museu arquitectònic que ens permet conèixer de ben a prop el treball dels artesans.

Per un dia hem sigut petits artesans i hem realitzat un taller de cuir que ens ha permès elaborar les nostres pròpies polseres.

     

Hem visitat al David i al Pedro que ens han ensenyat els seus tallers i ens han explicat el processos que segueixen per elaborar els seus productes.

        

I finalment, hem fet el “joc del sarró” tot un repte per nosaltres ja que en petit grups i amb l, ajuda d’uns materials i unes pistes havíem de fer descoberta de moltes curiositats del Poble.

        

Una excursió molt recomanable que hem finalitzat amb una baixada per un tobogan espectacular!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>