CANTANIA 2018 PARTÍCULES

Un any més els alumnes de 5è de primària podem participar en el Projecte Cantània. Enguany el títol de l’obra és:PARTÍCULES i ens explica, al llarg de deu cançons, la formació de l’Univers.

En tornar de les vacances de Nadal ens hem posat de valent a treballar no tan sols les cançons, sinó també els moviments escènics i la confecció del material que haurem de portar el dia del concert.

Aquest tindrà lloc a L’Auditori de Barcelona el divendres 25 de maig de 2018 les 20:00 del vespre, juntament amb els nens i nenes d’altres escoles de diferents municipis. D’aquesta manera es fomenta que els alumnes puguin adquirir una formació encara més vivencial i emocional de la música sota la direcció de grans i reconeguts professionals de la música i amb l’acompanyament d’una orquestra en directe.

Aviat rebreu informació sobre  l’organització per aquell dia, el vestuari que hauran de portar els vostres fills i filles, l’adquisició de les entrades per al dia del concert.