PROJECTE ERASMUS PLUS

Dins de les estratègies d’internacionalització del centre, des de fa anys treballem els projectes Erasmus.

Aquests projectes aprobats pel SEPIE ( Servicio escolar por la internacionalización de los centros) després d’una exhaustiva avaluació ens donen opcions d’aprenentatge que repercuteixen en la millora dels objectius d’aprenentatge dels nostres infants.

La darrera setmana tres docents i la directora del centre vam treballar visitant diversos centres europeus a Bèlgica i Holanda per portar a terme un treball sobre el plurilingüisme i les noves tecnologies. El centre amfitrió va estar a l’Espai 3 el curs 2018-19 i vam continuar mantenint projectes virtuals amb la plataforma europea E-twinning.

Al darrer dia vam mantenir una video conferència amb els nostres alumnes de sisè que van tenir ocasió d’interactuar amb l’alumnat de sisè en llengua anglesa i francesa.

Sens dubte una experiència enriquidora!

Thank you Bassis Sint Antonious school!

1. Neus Lorenzo

Felicitacions per la feina feta!

Ens ha agradat molt el vostre projecte, els exemples compartiu tan generosament, i les propostes per aprendre llengua estrangera que poseu a l’abast de tot el món educatiu!
    Treballar en xarxa és sempe un valor afegit, i poder intercanviar pràctiques, activitats i opinions educatives amb altres centres educatius en entorns internacionals és un exemple de la qualitat i bona feina del centre educatius Espai 3. 🙂

Amb el vostre permís, farem difusió d’aquestes pàgines web, que poden inspirar altres escoles i altres projectes!