Pardals a l’escola

A principis de febrer, els nens i les nenes de sisè hem participat en un taller de pardals que ens han fet a l’escola. Després de que el Marc ens hagi explicat quines són les causes que dificulten la supervivència d’aquests ocells tan característics del nostre entorn i de veure’n les espècies més comunes del nostre país i saber-les diferenciar, ens ha proposat construir unes caixes (nius) per penjar per diferents zones de l’escola: a l’hort, pati d’infantil i a l’entrada d’infantil. Així doncs, amb quatre cops de martell i seguint les instruccions de construcció, hem enumerat i penjat els nius, amb la finalitat que a la època de nidificació (a partir de mitjans de març), aquests s’ocupin per pardals del nostre poble. Evidentment, la feina no acaba aquí, sinó que haurem de seguir fent una observació setmanal a partir d’aquesta data i recollir-ne les dades: si hi ha moviment, si han nascut nous pardals, etc. Si ho aconseguim, es procedirà a la primavera a l’anellament d’aquests pardals per a observar-ne els seus moviments. Us anirem informant!

img_0694 img_0706

Aquí teniu el resta de fotos: https://goo.gl/photos/7uoYHrW1YnofEc3j7