Comics for Green Planet Project

Els alumnes de 6è.B han realitzat la última tasca dins la plataforma e-Twinning amb el Projecte “Green Planet”.

Dins de l’àrea de Llengua Anglesa i Clil , durant gairebè un curs hem participat amb alumnes de Laukaä, Guadalupe i Cordoba amb activitats com presentacions personals, intercanvi d’opinions i hobbies, festes i tradicions, mails, coneixement de diverses apps,  trobades online, coneixement de  la natura i el nostre entorn , presentacions d’animals en perill d’extinció i votacions dels millors, prendre consciència i tenir cura del medi ambient….

Acabem l’intercanvi amb un seguit de COMICS  que els alumnes han realitzat amb dispositius netbooks i ipads en relació amb : “Global Warming”, “Extinction Fauna and Flora” , “Recycling and Reducing”..

1-Green Planet in Our School

2-EAGLE