5è: Magazine plurilingüe

Durant aquest últim trimestre hem estat treballant el text conversacional a classe i ho hem relacionat amb el tema La vida a l’escola:

A l’àrea de català hem treballat l’entrevista i hem decidit entre tots a qui entrevistàvem: Rosa de la Fuente, Eva, Manolo, Monti, Vanessa i Anna Cabello han estat les persones triades.

A l’àrea de castellà hem treballat els acudits i hem fet servir l’app Toontastic per gravar-los, ha estat molt divertit.

A l’àrea d’anglès hem profunditzat sobre l’enquesta i ens hem interessat sobre temes relacionats amb l’escola.

A francès el diàleg ha estat el gènere treballat.

A intercomprensió els mestres ens han fet diferents recomanacions literàries.

El producte final ha estat un magazine plurilingüe. Us el deixem per a que li feu una ullada: