PER QUÈ NO T’ HAS DE CREURE TOT EL QUE SURT A LA TELEVISIÓ?

Ahir el pare de l’ Anna Ferrer va vindre a l’ escola i ens va fer un taller on a traves de diferents activitats  vam poder veure que tot el que surt a la televisió i a internet de vegades no es del tot cert. Que moltes vegades les noticies ,les pel·lícules i els anuncis ens parlen des d’ un punt de vista  bastant subjectiu ,que depen de qui ho explica i no sempre expliquen tota la veritat o simplement amaguen informació. També  ens ha ensenyat la feina que fan els periodistes i he aprés  a escriure notícies . Al final hem fet una reflexió sobre els anuncis de televisió i sobre la influència que tenen sobre tots nosaltres.

PARE