Pancake Day Activity

Avui els alumnes de 3r. han començat a treballar una nova Festivity que es celebra en els països de parla anglesa.

Durant aquest dies ens acostarem a aquesta tradició amb el vocabulari, les cançons els jocs i La Recepta que treballarem a l’aula i la podrán fer a casa amb la família.

La setmana vinent , dimecres 1 de març la compartirem a l’aula tots plegats.

Happy Pancake Day !       See a video about  “How to make English Pancakes”

Scotch-pancake-recipe-170433_LScotch-pancake-recipe-170433_LScotch-pancake-recipe-170433_LScotch-pancake-recipe-170433_LScotch-pancake-recipe-170433_L

Tot i que la festa era ahir , els alumnes de 3r. l’han pogut gaudir i celebrar aquest matí.

Hem treballat la cançó, han participat de jocs recordant el vocabulari i han compartit els seus “Pancakes”.

Moltes gràcies Familíes per la vostra col·laboració !!!!!