ELS DE SEGON VISITEM EL CRAM (04.11.15)

El passat dimecres, 4 de novembre, els/les alumnes de Segon vam visitar el CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins). Està situat a El Prat de Llobregat, just davant de la platja.

Al llarg de la visita vam poder contemplar algunes tortugues marines i conèixer com són aquests animals. També ens van parlar dels taurons i els cetacis i el que més ens va agradar va ser participar en un simulacre de rescat d’un dofí, on cada un tenia una missió important i tots vam haver de treballar coordinats per ajudar un dofí encallat a la platja.

Després de la visita, vam anar a dinar allà mateix i vam poder córrer i jugar una bona estona a la sorra de la platja. Ja no feia temps per banyar-se però alguns fins i tot es van remullar els peus! Després d’això vam dirigir-nos al Parc Nou del Prat, on vam jugar una estona més abans de tornar cap a l’escola. En definitiva, un dia ben complet!

Aquí teniu algunes fotografies, esperem que us agradin!

Els i les de Segon!