Easter egg hunt al pati

S’apropa Setmana Santa i l’alumnat de 2n hem treballat a l’aula les tradicions de països anglosaxons.

Vam conèixer què és una “Easter Egg Hunt” i hem volgut donar l’entrada a la primavera fent-ne una pel pati. Ens hem separat en petits grups i hem hagut de resoldre sis petites proves en anglès. Sort hem tingut que els alumnes de l’institut que ens acompanyen dilluns i dimecres sota el projecte Sharing to Learn ens han ajudat amb les proves més difícils!!

I per si us ho estàveu preguntant… Sí!!! Gràcies a les pistes rebudes hem pogut trobar els “chocolate eggs“!.

Podeu veure unes imatges clicant aquí.