Concert

Ahir a la tarda van venir a l’escola els pares de la Júlia (Sonia i Raúl) i del Roi ( Elvira i Óscar)  i ens van fer un concert ESPECTACULAR!

Ens van proposar acompanyar-nos al llarg del nostre viatge per la Volta al món. Vam anar visitant els diferents continents i vam poder escoltar, ballar i tocar diferents músiques tradicionals d’arreu del món: blues, rock, havanera, tarantel·la…

Va ser una experiència espectacular! Els nens i nenes de segon van quedar bocabadats! Volem agraïr a la Vanesa per acompanyar-nos en aquest viatge i a l’Elvira, Sònia, Óscar i Raúl per la implicació en aquest projecte i les ganes amb les que han buscat les diferents cançons i les han preparat.

Esperem que us agradi tant com a nosaltres!

1. Sònia

Va ser tot un plaer, una experiència única. Els nen@s ho van fer genial. Gràcies a vosaltres per aquesta oportunitat, hem gaudit molt.Mil gràcies sou genials.