Sant Jordi a l’escola

Avui hem gaudit d’un dia literari a l’escola.

Per començar, les mestres de la Comunitat dels Mitjans ens hem intercanviat de classe per explicar un conte. Els contes escollits han estat tot un èxit, han agradat a totes les classes!

Després, hem pogut pintar uns punts de llibre que ens enduem a casa per utilitzar-los a les nostres lectures.

Finalment per la tarda ens hem reunit amb tot l’alumnat de l’escola per gaudir dels Jocs Florals d’enguany. 1r i 2n han tingut un premi col·lectiu i els nostres companys i companyes de 3r han guanyat tres premis individuals.

Sabeu com hem acabat la tarda? Fent un ball entre tot l’alumnat de l’escola!! Hem passat un dia fantàstic, voleu veure algunes fotografies del dia d’avui? Cliqueu aquí.