G SUITE PER A CENTRES EDUCATIUS

Per a un millor desenvolupament de l’aprenentatge i de les competències educatives del segle XXI (col·laboració amb els companys, coneixements informàtics, l’aprofitament eficaç de les xarxes socials, i l’acompliment de tasques a través de múltiples disciplines), s’ha fet necessari l’ús de noves eines de treball utilitzant les TIC (Tecnologies de la Informació i de la Comunicació).

El nostre centre,amb el vist i plau del Departament d’Ensenyament, ha arribat a un acord amb Google per a la utilització de la plataforma G Suite for Education.

Es tracta d’un conjunt d’eines de comunicació i de col·laboració que Google ofereix als centres educatius i que ens permet interactuar dins d’un entorn segur i gestionat:

L’alumnat pot col·laborar en projectes d’investigació utilitzant Google Drive.

Emprant l’Entorn Virtual d’Aprenentatge (EVA) que ofereix Google Classroom s’aconsegueix ampliar i optimitzar la dimensió espai temporal de les activitats d’ensenyament / aprenentatge del nostre personal docent i alumnat respectivament.

Mitjançant l’ús d’eines com Google Sites, també poden crear portafolis digitals per ressaltar els seus èxits i demostrar el seu aprenentatge a través de les Tecnologies de la Informació i Comunicació.

Per poder utilitzar G Suite for Education és requisit imprescindible disposar d’un compte d’accés, administrada per l’ESCOLA ESPAI-

És per això que es crea un compte per a l’alumne, d’accés a la plataforma educativa, i un compte per a la família com a canal de comunicació amb el centre.

La disposició d’aquests recursos està condicionada a la prèvia acceptació de la “Política d’Ús de Comptes G Suite de l’Escola Espai-3, document que, juntament amb el formulari de “Acceptació i Autorització” (per a menors de 14 anys), es pot consultar, descarregar i imprimir per lliurar-de tornada, degudament emplenat i signat, a partir del següent enllaç:

Política d’Ús de Comptes G Suite deL’ESCOLA ESPAI-3

Acceptació i Autorització d’Ús de Comptes G Suite de l’ESCOLA ESPAI-3

Podeu veure més a : Reglament per a l’ús Adequat dels Recursos Digitals.