El Tió arriba a l’Escola!

Avui l’escola feia una pudor molt sospitosa……i sabeu perquè, no?

De seguida hem pensat que el Tió ja estava entre nosaltres…i sí! Primer l’hem buscat pel passadís i pels lavabos….però ni rastre…..després totes i tots cap al pati…..potser no s’havia atrevit a entrar.

Però tampoc.

I a la pista? Hem buscat però no tenia moltes possibilitats d’amagar-se per aquell espai. Sort que els nostres petits i petites són tan espavilats. Elles i ells ens han portat fins a l’hort. I no han trigat gaire a trobar-lo, allà, en un raconet…..pelat de fred i mort de gana. Però no us preocupeu, ell ha triat venir  a l’Espai 3 perquè sap que el cuidarem moltíssim!!

Cliqueu aquí per veure’n unes quantes imatges.