MALETES VIATGERES

Els alumnes de P3 fins a 3r de primària s’emporten a casa setmanalment una maleta de llibres per llegir i compartir en família.

Cada cap de setmana se l’emporta un nen/a i l’ha de tornar el dilluns. D’aquesta manera la poden gaudir tots els alumnes un cop al curs.

Aquestes maletes estan confeccionades per la Biblioteca Miquel Martí i Pol i contenen llibres d’interès pels infants (sovint relacionats amb temes que treballen a l’aula), llibres pels pares i mares, CD’s, vídeos,… Així com un qüestionari on les famílies ens donen la seva opinió sobre l’activitat i la seva opinió.