IMPULS A LA LECTURA

La lectura és essencial per avançar en tots els aspectes de l’aprenentatge. Per aquest motiu, des de l’escola, realitzem diferents activitats per promoure i potenciar el gust per la lectura:

Préstecs personals: disposem d’un sistema de préstec àgil per tal que l’alumnat tingui accés a llibres del seu interès i se’ls pugui endur a casa.

Maletes viatgeres: són maletes amb diferents recursos literaris, adequats a cada edat, que involucren la participació de les famílies, amb la intenció de fer una lectura compartida.

Apadrinament lector: l’alumnat de 6è apadrina a l’alumnat de 2n, amb l’objectiu d’acompanyar-lo en el seu procés lectoescriptor. Llegint plegats aprenen conjuntament.

Propostes des de la biblioteca:
  a més de les activitats esmentades, la comissió de biblioteca proposa diferents activitats al llarg del curs, com les visites d’autores, taules temàtiques o espais acollidors per a la lectura i la calma.