El colom que volia aprendre

Ahir després del pati del matí,quan vam arribar a la classe, vam veure que hi havia un colom a la finestra del sostre.

Era una cria, estava espantada i va començar a volar i, al final, es va posar sobre d’un llum (es va cagar tres vegades sobre del llum) La Carme, la nostra tutora, ens va explicar que havíem d’estar tranquils i en silenci per no estressar-la.  Així ho van fer. Més tard, nosaltres vam anar a dinar. Quan vam tornar del menjador, encara estava a la classe.

Així que ens vam posar a fer medi tranquils..

Semblava que el colom volia aprendre on vivia. Ens mirava i semblava que escoltava la classe. A l’hora de marxar ens vam acomiadar de la “Paquita la palomita”.

Avui quan hem arribat a l’escola hem vist que no hi era. Al final, va poder trobar la sortida.

Al pati estavem pensant en ella.

Alumnes de 4t C