Cantània 2022: Clara, l’art per dins

PRESENTACIÓ

Els i les alumnes de 6è de primària participarem a la Cantata que es realitzarà a l’Auditori de Barcelona.

Cantània és una activitat participativa en la que s’inscriuen escolars de cicle mitjà i superior de primària de Catalunya. Cada any s’estrena una obra encarregada especialment per aquesta activitat. Els encàrrecs sempre es fan a compositors i escriptors catalans de reconegut prestigi.

Aquest curs participem a Cantània 2022- Clara, l’art per dins

Josep Maria Guix, composició musical.

Poemes de Jordi Llavina.

Elisenda Carrasco, Eva Martínez i Montserrat Meneses, directors/es musicals.

Marta Gil, Cristina Martí i Adrià Aubert, direcció escènica.

Treballarem l’obra durant el curs i la gran final és la interpretació dels i les alumnes, una experiència musical inoblidable damunt de l’escenari a la sala 1 de Pau Casals, de l’Auditori de Barcelona.

Aquesta activitat es realitzarà el divendres 3 de juny de 2022 a les 16.30h.

SINOPSI DE L’OBRA

Després de passar quinze dies a casa la seva àvia Blanca —dues setmanes fantàstiques en què s’ho han passat la mar de bé fent tota mena de coses—, la Clara espera avorrida que la seva mare la vingui a buscar. Però abans, totes dues tindran temps de viure una altra peripècia. A les golfes l’àvia Blanca hi té guardat un marc enorme sense cap quadre, i proposa a la seva neta que travessin el marc… D’aquesta manera, la Clara i la Blanca començaran una última aventura, aquesta vegada dins de les obres d’art, un món màgic i meravellós on s’alteren les distàncies i el temps corre a una altra velocitat.

DIVENDRES 3 DE JUNY, QUÈ CAL PORTAR?

• Samarreta de color negre llisa (sense cap dibuix o lletres) de màniga curta.
  • Pantaló o faldilla negra (texà, malles, pirates…) amb butxaques per a poder guardar material.
  • Motxilla: aigua i material pel concert.

ENTRADES PER A FAMÍLIES

• El preu de cada entrada és de 8,50 Euros.
  • Es disposarà de dues entrades per alumne.
  • Data límit per pagar entrades: 11 de març.
  • Paguen entrada tots els nens/es a partir d’1 any.
  • Pagament: A través del número de compte que enviarem per correu electrònic.
  • Durant l’abril rebreu les entrades (les donarem als vostres fills/es en paper).
  • A partir del 16 d’abril de 2022, si queden entrades disponibles, es posaran a la venda per al públic en general. Es vendran a les taquilles i a la web de l’Auditori de Barcelona.

INDICCACIONS PER UN BON FUNCIONAMENT DEL CONCERT PER AL PÚBLIC ASSISTENT

• S’obriran les portes 20 minuts abans de l’hora del concert.
  • És obligatori que cadascú porti la seva entrada.
  • Ser puntuals.
  • Situar-se al lloc assignat (no drets al costat de l’escenari).
  • Prohibit fer fotos amb flash i filmacions durant el concert (l’art no es grava, es viu).
  • A la sortida de la Cantata es vendran CD’s.

ALTRES INFORMACIONS

Podeu trobar tota la informació al següent enllaç de l’Auditori referent a  Cantània.

També podeu trobar informació de les diferents cançons a CANTÀNIA 2022- Clara, l’art per dins.

Presentació cantata 2022.