La Carmina es jubila!
19/06/26El passat dijous 18 de juny vam viure amb molta il·lusió i alhora nostàlgia el comiat per jubilació de la Carmina.
Carmina, has deixat a l’escola una petjada de calma, de serenitat i de bons moments que recordarem per sempre més. Gràcies per aportar el teu… Llegeix més»


