Assemblea de delegats i delegades de classe

Cada 15 dies, el dilluns a les 15h tots els delegats, delegades, sotsdelegats i sotsdelegades d’I3 fins a 6è de Primària ens trobem a l’aula de música per a compartir les nostres propostes/inquietuds/aportacions per a posar en comú i millorar diferents aspectes de l’escola.

Cada aula té una llibreta on hi apunten els aspectes que volen dir i també ens serveix per a deixar anotat el que parlem a la reunió.

A vegades els nens i nenes porten a l’aula tasques concretes encomanades: quines normes de l’escola podem recollir, quines idees tenim per a celebrar el carnestoltes, etc.

La idea principal és que l’alumnat faci les seves aportacions i propostes al dia a dia del centre, ja que les seves idees són valuoses i ens aporten una visió diferent a la dels professionals.