Xandall de l’escola

L’han de portar tots els alumnes d’Infantil i Primària els dies que fan psicomotricitat o educació física, i també quan van d’excursió.

El podeu adquirir a la botiga Segle XX (carrer Lleida, núm. 102, Alpicat) o posar-vos en contacte amb l’AMPA (ampa@ampadoctorseres.cat).

• Model de xandall i guia de talles.
  • Especificacions de les talles:
    • Les samarretes de POLIÈSTER arriben fins a la talla 2YXS. Els nens i nenes que necessitin la talla 3YXS ho han de comunicar, ja que es demanarà a fàbrica. Aquesta talla especial tarda aproximadament 1 mes en arribar.
    • Les samarretes de COTÓ, per sota de la talla YXS, seran de marca blanca com les de màniga llarga. El preu serà de 8 € (IVA i marcatge inclòs).
    • Les MALLES per a nenes també arriben fins a la talla YXS, ja que la idea d’aquesta peça és per a nenes més grans. Per dur a terme activitat física que té més contacte a terra, és més recomanable i resistent el pantaló de xandall.
    • Les JAQUETES DE XANDALL arriben fins a la talla 2YXS. Els nens i nenes que necessitin la talla 3YXS també ho han de comunicar.

*L’AMPA regala la gorra a tot l’alumnat nou per a què la duguin quan van d’excursió.