Qui som

El claustre de mestres:

L’equip d’Educació Infantil, d’esquerra a dreta i de dalt a baix: Teresa del Arco (reforç), Olga Niubó (música), Núria Ballespì (tutora d’I3 B), Anna Hortet (tutora d’I4 B), Raquel Rodríguez (Ed. Especial), Sílvia Lumbierres (tutora d’I3 A), Montse Garriga (vetlladora), Carmina Plana (tutora d’I5 B), Mònica Garí (psicomotricitat), Vanesa Torres (part digital), Mireia Jové (anglès), Núria Ribó (tutora d’I4 A), Roser Cortés (TEI), Xènia Gasulla (PCTEI), Ester Riu (tutora d’I5 A) i Reyes Pulido (reforç i coordinadora d’EI):

L’equip de Cicle Inicial, d’esquerra a dreta i de dalt a baix: Teresa del Arco (reforç), Anna Melé (turora de 1r B), Raquel Rodríguez (Ed. Especial), Montse Garriga (vetlladora), Clàudia Ribot (tutora de 2n B), Mònica Garí (reforç), Vanesa Torres (part digital i coordinadora digital), Estela Farreres (anglès), Anna Garcia (religió i coordinadora de CI), Mireia Jové (anglès), Gemma Subirà (tutora de 2n C), Marc Muntadas (tutor de 2n A), Pili Miñarro (música) i Neus Serrando (tutora de 1r A):

L’equip de Cicle Mitjà, d’esquerra a dreta: Núria Charles (reforç), Judit Vilalta (tutora de 4t A), Sònia Fernández (tutora de 4t B), Alex Gómez (Ed. Especial i coordinador de CM), Eva Casal (tutora de 3r A), Montse Garriga (vetlladora), Estela Farreres (anglès i coordinadora LIC) i Quim Montané (tutor de 3r B):

L’equip de Cicle Superior, d’esquerra a dreta i de dalt a baix: Mònica Garí (reforç), Alex Gómez (ED. Especial), Anna Garcia (religió), Dèlia Truco (tutora de 6è B), Teresa del Arco (reforç i coordinadora de CS), Alba Nadal (tutora de 6è A), Raül Íñiguez (Ed. física), Vanesa Torres (part digital), Vicent Peribáñez (tutor de 5è B i coordinador de Riscos Laborals), Montse Royan (anglès), Núria Charles (reforç), Montse Sanahuja (tutora de 5è A) i Mireia Jové (anglès):

La direcció de l’escola. D’esquerra a dreta: Núria Charles (secretària), Pili Miñarro (cap d’estudis) i Olga Niubó (directora):

Horari de direcció d’atenció a les famílies: divendres de 15 a 16.30h.

El personal d’aministració i serveis i personal d’atenció educativa: Aleix Sòria (conserge), Roser Cortés (Tècnica en Educació Infantil) i Hugo Navarro (administratiu substitut de la Mònica Llombart):

. Horari de la TEI: De 8.30h a 14h i de 15h a 17h.

. Horari del conserge: De 8h a 13h i de 14.45h a 16.45h.

. Horari de l’administrativa: De 8.15h a 13.30h i de 14.45h a les 17h.

Les vetlladores, d’esquerra a dreta: la Montse Garriga i la Carme Lega:

Serveis externs: Maria José Gòdia (psicopedagoga de l’EAP), Rosalia Gabriel (logopeda del CREDA), Emma Puerto (fisioterapeuta de l’EAP), Carme Aldavert (UAO) i Natàlia Giménez (treballadora social de l’EAP):

Els i les mestres ens organitzem, a part dels equips de cicle, amb diferents grups de treball i comissions per a treballar els diferents eixos fonalmentals del centre, que són el benestar emocional, la transformació digital, el canvi metodològic:

. Comissió digital

. Grup de treball de difusió

. Grup de treball de biblioteca, impuls a la lectura i estratègies lectores

. Grup de treball de Xarxa de Competències bàsiques

. Comissió de festes, jornades i tradicions

. Grup de treball de benestar emocional i relacions socials

L’escola en nombres