Formem part de la XCB

Des de l’any 2020 formem part de la Xarxa de Competències Bàsiques.

El dissabte 27 de juny de 2026 la Xarxa ha celebrat els 25 anys de camí i des de l’escola hi hem format part aportant una Situació d’Aprenentatge que han desenvolupat l’alumnat de 5è de Primària. Gràcies Carolina Larroya i Laia Masot per liderar amb tanta cura i il·lusió aquest projecte!

 

Si us agradaria tenir més informació, podeu consultar al següent enllaç. Moltes gràcies!