Sardinada 2021

Tot i que aquest any no hem pogut celebrar la Sardinada tal i com ens agrada, els nens i nenes de l’escola hem participat en el tradicional concurs de dibuix.
Tots els nens i nenes des de P3 fins a 6è hem pogut presentar els nostres dibuixos, ja que… Llegeix més»

Certàmen de lectura en veu alta

Com cada any els alumnes de 4t, 5è i 6è hem participat al  Certàmen de lectura en veu alta.
A l’escola hem treballat les diverses estratègies per fer-ho el millor possible i hem fet una fase d’elecció interna on han resultat guanyadors l’Arlet Domingo en representació… Llegeix més»

Premi AFANOC

Estem molt contents de comunicar-vos que una alumna de la nostra escola, concretament de 2n A, ha estat la guanyadora de l’activitat “La Gorra antifaç màgica”, activitat emmarcada en la festa del Posa’t la gorra 2020 i organitzada per l’AFANOC.

El dimecres 20 de gener vam… Llegeix més»

Especificacions sobre activitats extraescolars, colònies i sortides escolars

​​Les activitats extraescolars i les colònies i sortides, com a lleure educatiu que són, constitueixen un element d’impacte positiu en el desenvolupament

cognitiu i social dels infants i joves, especialment entre l’alumnat d’entorns més desafavorits.
​​

Atesa la importància d’aquest tipus d’activitats en la formació dels i de… Llegeix més»

TRAÇACOVID

Consulta quina és la situació en el centre escolar dels teus fills.
Quants positius per coronavirus hi ha al centre escolar dels teus fills? S’hi han hagut de confinar grups? I el professorat, com va de recursos disponibles? Aquestes són algunes de les dades que es… Llegeix més»