Racó informatiu

Totes les notícies, articles, opinions i informació d’última hora que has de conèixer sobre educació.

Juliol 2020
Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres Dissabte Diumenge

Premsa internacional

Premsa local

Concurs de mèrits de selecció de direccions

Per la Resolució EDU/3176/2019, de 25 de novembre, es va convocar concurs de mèrits per seleccionar el director o directora de diversos centres educatius dependents del Departament d’Educació, i es van aprovar i fer públiques les bases de la convocatòria per les quals s’havia de regir l’esmentat concurs de mèrits.

El Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, en la seva disposició addicional tercera, ha suspès de forma genèrica els terminis administratius des del dia 14 de març.

Atès que el nomenament de directors i directores en els centres educatius públics es considera essencial per al correcte funcionament i posada en marxa dels centres educatius per al curs 2020-2021, el Conseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya, dicta la Resolució EDU/1003/2020, d’11 de maig.

En aquest enllaç podeu  consultar l’acta de la comissió de selecció de director/a de: Fase2 – Provisional de l’Escola Doctor Serés.

Suspesa la prova d’avaluació de sisè d’educació primària

Ateses les circumstàncies extraordinàries que ens afecten, la prova d’avaluació de sisè d’educació primària del curs 2019-2020 ha quedat suspesa.

Per prendre aquesta decisió, des del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu han valorat la situació complexa que tindran els centres un cop passada la part més difícil de la pandèmia i els efectes que el confinament tindrà en l’alumnat.

Quan es pugui retornar a l’activitat diària en condicions de normalitat, els centres educatius hauran d’establir una priorització de les tasques a fer per poder tancar el curs escolar.

Enllaç a la notícia

Informacions i recursos a causa del tancament pel coronavirus

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins a nou avís, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

En aquest apartat trobareu informacions i recursos que serviran de reforç i/o repàs mentre duri la situació d’excepcionalitat a causa del coronavirus.