Uns patges reials molt especials

Qualsevol excusa és bona per proposar una activitat d’expressió escrita on es puguin posar en pràctica tots els coneixements gramaticals, lèxics i ortogràfics adquirits. Des de l’escola sempre intentem proposar tasques  motivadores on els infants trobin significat i sentit a allò que els demanem que expressin  a través de l’escriptura.

Aprofitant que arriba el Nadal, temps d’il·lusió i de celebració, els nens i nenes de primer han escrit la carta als Reis Mags d’Orient. Els han demanat bons desitjos pel nou any i alguns regals.

D’aquestes cartes s’encarregaran els alumn@s de sisè que  s’han convertit en patges reials i seran els encarregats i encarregades de fer arribar les cartes  a Ses Majestats i d’assegurar-se que totes i cadascuna d’elles seran contestades.

La carta als reis, una bonica activitat plena d’emocions, aprenentatges  i valors.