Sortida a la verema

El passat divendres 27 de setembre els grups de segon van visitar Can Ribas (Bigues i Riells) per conèixer el procés d’elaboració del vi. Van visitar la vinya on van aprendre les parts de la planta; el celler on van poder olorar les diferents varietats… Llegeix més»

Cim d’àligues

Els nens i nenes de tercer han anat d’excursió al  cim d’àligues per conèixer les aus rapinyaires de prop. Han pogut aprendre les seves característiques i peculiaritats amb l’ajuda de les persones expertes en aquest camp i gaudir de l’entorn natural que els envolta.
La visita… Llegeix més»

Port Aventura

Com és tradició a la nostra escola, els alumnes de sisè disfruten la seva última excursió junts  a Port Aventura.
Han gaudit d’un gran dia pujant a diferents atraccions i han passat moments molt emocionants i divertits tots junts.
Aquí us deixem una petita mostra de fotografies.
Llegeix més»

Atletisme

L’atletisme existeix des de fa milers d’anys, és considerat l’esport més antic del planeta. L’atletisme és un dels pocs esports practicats de forma tradicional mundialment, tant en l’àmbit aficionat com en el transcurs de nombroses competicions de tots els nivells. La simplicitat i els… Llegeix més»