Calendari posterior a la preinscripció

• 9 de juny: llistes amb puntuació definitiva un cop resoltes les reclamacions
  • 29 de maig:llistat de barem provisional
  • Del 2 al 5 de juny: període de reclamació. Si voleu presentar una reclamació sobre la puntuació, ho podeu fer a l’escola amb cita prèvia o enviant un mail al correu oficial del centre (a8016367@xtec.cat) exposant els vostres motius i fent constar les vostres dades identificatives així com el codi de la sol·licitud.
  • 9 de juny: publicació de llistes amb la puntuació definitiva. Sorteig del número de desempat a les 11h.
  • Del 26 al 29 de juny: ampliació de sol·licitud, per P3 només, en el cas que no s’hagi adjudicat cap plaça de les sol·licitades. A la resta de cursos només si s’ha demanat plaça d’ofici. El Departament ho comunica a la família a través del correu electrònic i es poden demanar fins a 5 centres més.
  • 7 de juliol: publicació del llistat d’assignació i llista d’espera.
  • del 8 al 10 de juliol: període de reclamacions d’assignacions.
  • del 13 al 17 de juliol: matrícula. Ja us informarem més endavant de com realitzar-la.

Podeu contactar amb el centre trucant al mòbil  621339037 en horari de 9 a 14 h de dilluns a divendres.

Penjarem aquí i a l’escola totes les llistes oficials els dies que s’hagin de fer públiques.

Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia, us anirem informant de possibles canvis o novetats o podeu consultar aquest enllaç.

Beques menjador. Consell Comarcal

Us informem que el termini per sol.licitar les beques de menjador escolar del Consell Comarcal pel curs 2020-21 serà del 4 al 17 de juny.

Les mesures de confinament i les mesures sanitàries deriven en què la tramitació d’aquest ajut serà telemàtica, i les famílies des d’un… Llegeix més»

Pla de retorn al centre.

Les famílies que heu contestat SÍ al formulari de retorn al centre, rebreu en els propers dies la documentació que caldrà que ens feu arribar.
Si en algun cas, necessiteu portar els nens i nenes a l’escola (P3-P4-P5 i sisè) , compliu els requisits i no… Llegeix més»

Nou conte!

Avui el Jaume Centelles ens presenta un llibre sense fulls, si sense fulls, heu llegit bé, anomenat «Il tappomondo». La seva autora es diu Anita Arrighi i la seva il·lustradora Sheila Stanga.
Es tracta d’un concepte de llibre diferent. És un recipient de forma cilíndrica… Llegeix més»

Getty Artworks Year 4.

Des de l’àrea “d’art and crafts” hem proposat als nens i nenes de quart un “challenge” molt original i divertit que aquests dies omplen les xarxes socials: Getty Artworks. La proposta consisteix en imitar alguna peça d’art amb només coses senzilles que es poden trobar… Llegeix més»