Port Aventura

Com és tradició a la nostra escola, els alumnes de sisè disfruten la seva última excursió junts  a Port Aventura.
Han gaudit d’un gran dia pujant a diferents atraccions i han passat moments molt emocionants i divertits tots junts.
Aquí us deixem una petita mostra de fotografies.
Llegeix més»

Atletisme

L’atletisme existeix des de fa milers d’anys, és considerat l’esport més antic del planeta. L’atletisme és un dels pocs esports practicats de forma tradicional mundialment, tant en l’àmbit aficionat com en el transcurs de nombroses competicions de tots els nivells. La simplicitat i els… Llegeix més»

Robòtica