Aquafonia

Fa uns dies, l’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è van anar a veure l’espectacle d’Aquafonia a l’auditori de San Ildefons. Aquafonia és un concert espectacle sonor i visual en què s’interpreten temes de jazz, música clàssica, música tradicional de diferents països i altres estils… Llegeix més»

La cursa de la Terra

La passada setmana els infants de 2n amb la col·laboració de l’ajuntament de Cornellà i @fundesplai van poder fer una cursa molt especial en aquests temps que corren: “la cursa del planeta”. 🌏🏃🏽‍♀️🏁
La cursa consistia en fer diferents proves per equips i s’anava mantenint o… Llegeix més»

Vet aquí l’energia!

Els infants de 4t van gaudir d’un dia al Cosmocaixa tot passejant entre els dinosaures de la Patagònia, la sala del Cosmos i acabant amb una activitat molt interessant sobre els diferents tipus d’energies. 🦕🔋🦖
Què és l’energia? D’on prové? Per què el consum energètic actual… Llegeix més»

8 de març

El 8 de març se celebra mundialment el dia internacional de dona, per aquest motiu els infants de l’escola han decidit decorar els passadissos amb missatges inspiradors plens de valors com ara l’equitat, la inclusió i la igualtat.
🙋🏽‍♀️⚡️🦸🏽‍♀️🙌🏼✨🚺

#gallery-4 {
margin: auto;
#gallery-4 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width:… Llegeix més»

Cornellà en miniatura

Els nens i nenes d’I5 van anar de sortida a Conellà en miniatura, una ludoteca on van poder jugar entre els edificis més importants de la nostra ciutat. 🏢
Van poder observar de prop com és la Torre de la Miranda, la biblioteca Marta Mata, l’església… Llegeix més»

Alimentació saludable

Els infants de 4t, el passat dimarts 13 de febrer, van gaudir d’un taller d’alimentació saludable dirigida per a dues dietistes-nutricionistes una de les quals és l’encarregada de supervisar els menús PLAT DE COLORS de la nostra escola, la Sílvia Gutiérrez.
Les noies van començar preguntant… Llegeix més»

Lego Spike Essential

A l’escola ens ha arribat material nou de robòtica i ja l’estem provant. L’alumnat de tercer de primària ha explorat el Lego Spike Essential. Després d’aprendre com funciona el programa Scratch Jr al llarg del primer trimestre, en petits grups s’han iniciat en la construcció… Llegeix més»

Robot Tale-Bot

Els nens i nenes d’I5 han tingut el primer contacte amb el robot Tale-Bot. Aquest robot permet acostar als infants als conceptes bàsics de la codificació així com els comandaments, les seqüències i els bucles sense necessitat d’una pantalla. D’aquesta manera l’alumnat desenvolupa el pensament… Llegeix més»

Innovamat

Els infants d’educació infantil treballen les matemàtiques de forma manipulativa. A I4 s’inicien en les simetries, la descomposició i la grafia/quantitat dels números. El material manipulatiu convida a experimentar per construir aprenentatges significatius de manera engrescadora i divertida.
Llegeix més»

Guitarra

El passat 6 de febrer, els i les alumnes de 6è van fer el taller a l’aula de la guitarra.🎸
L’alumnat es va endinsar en les diferents etapes de la història per descobrir l’origen i l’evolució que ha experimentat aquest instrument. ⏳
Antigament s’utilitzava la closca de… Llegeix més»

Gremi d’instal·ladors

El passat 9 de febrer els i les alumnes de sisè van fer una sortida al Gremi d’instal·ladors del Baix Llobregat.
Allà els hi van explicar els diferents tipus d’energia que fem servir, partint dels seus coneixements previs i diferenciant entre energies renovables i no renovables.… Llegeix més»

Instruments de corda

Els infants d’I5 van assistir a una audició a l’aula de música de l’escola i van descobrir instruments de corda poc habituals al nostre entorn. 🪕🎵
Va resultar interessant comprovar com es produeix el so dintre de l’instrument i com es projecta cap a l’exterior provocant-nos… Llegeix més»