Postal de Nadal i carta als Reis Mags

Arriba el Nadal i alhora l’emoció i la il·lusió que envolta aquesta celebració.

Aprofitant el moment i per tal de treballar l’expressió escrita d’una forma motivadora i significativa, els infants d’infantil i cicle inicial han decorat la postal de Nadal i han redactat la carta als Reis Mags d’Orient, una carta especial plena de desitjos bonics pel nou any on la fi del coronavirus ha estat el desig més demanat.

Un cop finalitzades les tasques, vam decidir enviar les cartes dels alumnes per correu, activitat que ha permès conèixer una miqueta més l’ofici dels carters i les carteres. Per la postal vam comprar els segells i amb l’ajuda de les famílies els infants van escriure les adreces als sobres. Finalment, vam fer una breu sortida  a la bústia de correus del barri per tirar-les allà. De tornada cap a l’escola vam passar  també a  depositar a la bústia màgica del Mag Maginet les cartes pels Reis Mags.

Ara només queda esperar amb molta il·lusió l’arribada de la postal a casa i el dia de Reis per obrir els regals demanats!