Teatre a l’escola

El passat dilluns 12 de novembre, la Crisspeta va venir a l’escola a explicar la història d’un petit elefant, tant tafaner, que es passa tot el sant dia fent preguntes. Un dia, s’entesta en saber què menja el cocodril. Com que la seva mare no li ho sap dir, i tampoc no hi ha cocodrils al territori de la ramada, ell opta per emprendre sol un llarg i perillós camí: el que mena cap el riu Limpopo on, segons diuen, hi viu el cocodril. I marxa decidit a esbrinar-ho per ell mateix. Pel camí, descobrirà altres terres i altres animals de naturaleses i tarannàs ben diversos. En coneixerà les seves alegries, preocupacions i també els seus temors.

La Crisspeta va portar dibuixos per acompanyar l’explicació del conte i així captar l’atenció dels més petits.