Passejada per Collserola

El passat 8 de novembre, els alumnes de primer van fer una activitat de descoberta dels diferents elements naturals del bosc mediterrani al voltant del Centre d’informació del Parc de Collserola. En un primer moment, els alumnes van veure un audiovisual en el que van poder descobrir a través de imatges i música, els diferents paisatges de Collserola amb el pas de les estacions i alguns dels impactes dels éssers humans sobre els entorns naturals. Després, tot passejant, van poder descobrir l’arbre i les seves parts, tocant la seva escorça, observant les branques, les arrels i les seves fulles. A través de les fulles caigudes al terra, van anar identificant les seves formes i els arbres dels quals provenien. Van poder tocar diferents plantes, algunes que s’enganxen com el “velcro”, d’altres que fan olor i que aporten beneficis terapèutics o condimenten els nostres plats a la cuina. A través d’un joc de pistes, van trobar petjades de diferents animals i van endevinar de quins animals es tractaven, i en van poder veure algun en directe, com algun ocell i els porcs senglars, que es van apropar a saludar-los!

FOTOS 1rA

FOTOS 1rB