Blue-bots a primer

Aquestes darreres setmanes, enmarcat en el projecte de matemàtiques manipulatives amb el material Innovamat, els alumnes de primer han treballat les coordenades i els plànols i ho han fet utilitzant els blue-bots. En petits grups, un infant proposava una destinació (per exemple: has d’arribar fins el llac), i un altre infant havia de programar el robot per tal d’arribar al lloc indicat. Alguns grups, també van afegir petits obstacles que s’havien d’evitar en el recorregut, dificultant la proposta. Aquest treball per iniciar-se en el pensament computacional iniciat a l’aula, es desenvoluparà també en l’ambient tecnològic amb el blue-bot, tauletes i ordinadors, donant continuïtat al projecte Edulab del Citilab que es va iniciar fa dos cursos a l’escola. Volem agraïr la col·laboració del CRP Baix Llobregat V que ens proporcionar en préstec  6 blue-bots i catifes per aquestes activitats.

BLUE-BOTS 1rA

BLUE-BOTS 1rB