Educació sexual afectiva

Amb l’objectiu principal d’acostar l’alumnat de primària a una educació sexual-afectiva de qualitat, que permeti conèixer el seu propi cos, els canvis biològics durant la pubertat, i sobretot que abordi transversalment valors, com el respecte a la diversitat tan física, d’identitat, d’orientació i familiar, l’AMPA, amb la col·laboració de l’escola, ha organitzat  uns tallers pels nens i nenes que s’han portat a terme durant els darrers dies.

La temàtica de cadascuna de les sessions ha estat triada amb cura i adaptada tenint en compte  les diferents edats dels infants.

L’escola aposta  per potenciar la reflexió  al voltant de tots els aspectes que envolten les relacions afectives, per la coeducació, el treball de la sexualitat i la diversitat per tal de superar les influències nocives que els infants i joves reben constantment i per la cura i la prevenció de les violències de gènere.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *