Programa SI!

La nostra escola participa al Programa SI!, un projecte per a millorar la salut cardiovascular dels nens i nenes des de la seva infantesa. Durant aquest curs s’han desenvolupat una sèrie de propostes a les aules d’Educació Infantil a partir de la nostra mascota: el CÀRDIO. Aquestes activitats volen fomentar un estil de vida saludable que contempla tant els hàbits alimentaris, com l’activitat física, les emocions i coneixement del propi cos. Com a tancament d’aquest projecte per aquest curs escolar, hem estat ballant i gaudint amb la coreografia del Càrdio. Us animeu a ballar-la amb nosaltres?