El banc de l’amistat

Saps qui va tenir la idea del primer banc de l’amistat?

Va ser Acacia Woodley, una nena nord-americana de només 11 anys. La jove, nascuda  sense una mà i sense dos dits a l’altra, va proposar l’any 2012 a la direcció del seu centre escolar col·locar un banc de l’amistat al pati. La finalitat del mateix no va ser altra que a l’hora de l’esbarjo l’alumnat  trobés  algú amb qui parlar, riure i divertir-se.

Seguint aquesta iniciativa, l’ampa va proposar als nens i nenes de sisè pintar el banc de l’amistat de la nostra escola. En un tres i no res van decorar un divertit  espai on esperem que sorgeixin grans converses i noves històries compartides.