Els nens i les nenes de l’escola el Castellot ens presenten el programa Erasmus+

El dimecres 25 de gener, van venir els nens i les nenes de l’escola El Castellot a explicar-nos el seu projecte Erasmus+ “Learning with Arts” i el que implica l’organització i participació en trobades internacionals. L’experiència va ser molt enriquidora perquè ens van resoldre molts dubtes. Van participar en aquesta xerrada quatre alumnes de sisè de l’escola El Castellot (l’Abril, la Cristina, la Mar i el Roger) i tres exalumnes de 1r d’ESO (l’Arnau, la Foix i la Joanna) que van participar a les trobades a Finlàndia i Polònia el curs passat. Moltes gràcies !

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *